TICKETMASTER HELLAS 

Η εταιρεία στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2005 και από το 2016 έγινε μέλος του Ομίλου της Ticketmaster, της διεθνώς κορυφαίας εταιρείας έκδοσης και διαχείρισης εισιτηρίων, με πορεία 40 ετών στην παγκόσμια αγορά.

Οι υπηρεσίες της Ticketmaster Hellas περιλαμβάνουν την ενοικίαση ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης και πώλησης εισιτηρίων, με μια υπερσύγχρονη πλατφόρμα που προσφέρει προηγμένες λύσεις για αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και ελέγχου πρόσβασης (access control). Τα συστήματά μας είναι πιστοποιημένα με τα Συστήματα Ποιότητας: ISO 9001:2015 και ISO 27001:2013 και πληρούν όλους τους υφιστάμενους εθνικούς και διεθνείς νόμους και κανονισμούς.

Η Ticketmaster Hellas με χιλιάδες πωλήσεις εισιτηρίων ετησίως, θέτει ως βασικό της στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών καθώς και την ταχύτερη και πληρέστερη βελτίωση των τεχνολογιών μας, με σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών και απαιτήσεων των συνεργατών μας.

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Στέφανος Κακαράντζας
Chief Operating Officer

Είμαι υπεύθυνος για την γενική διαχείριση, την ανάπτυξη και την υλοποίηση των στόχων της επιχείρησης, αλλά και τον συντονισμό της ομάδας που σχεδιάζει τα παγκόσμια τουρνουά. Στον τομέα του Ticketing εργάζομαι από το 2001, με πλέον σημαντική στιγμή όταν ανέλαβα τη θέση του Ticketing Director στους Ολυμπιακούς & Παραολυμπιακούς Αγώνες, Αθήνα 2004. Το 2005, ίδρυσα την Tickethour, μία εταιρεία που ανέβασε τον πήχη ποιότητας του ticketing στην Ελληνική αγορά και αναπτύχθηκε και εκτός συνόρων. Η εταιρεία αυτή εξαγοράστηκε από την Ticketmaster το 2016, δημιουργώντας έτσι την Ticketmaster Hellas.

Αλέξης Παπαγεωργίου
Sales Manager

Έγινα μέλος της Ticketmaster σχετικά πρόσφατα όμως έχω ένα αρκετά μεγάλο παρελθόν στον τομέα του Ticketing και των Event. Ως υπεύθυνος ticketing στον χώρο του ποδοσφαίρου, των συναυλιών και διαφόρων εκδηλώσεων, υπηρετώ τον χώρο του ticketing  για πάνω από 14 χρόνια. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό καθώς είχα την ευκαιρία να βιώσω την διαδικασία του ticketing από διάφορα πόστα όπως, ticketing manager, venue manager και production manager.

 

 

Άννα Δημητριάδη
Marketing & Sales Support Manager

Με το Ticketing ασχολούμαι από το 2006 και έχω δοκιμαστεί σε διάφορους ρόλους στον κλάδο. Το 2007 ξεκίνησα στην εταιρεία ως Account Manager, και στα επόμενα χρόνια είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω σε πολλά events, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σημαντική εμπειρία η θέση του Project Manager στους 1ους Ευρωπαϊκούς Αγώνες - Μπακού 2015, ενώ αμέσως μετά μου ανατέθηκε η μεγαλύτερη πρόκληση, να αναλάβω αρχικά το rebranding και εν συνεχεία το Marketing Management της εταιρείας. Μου αρέσει το θέατρο, τρελαίνομαι για συναυλίες, λατρεύω τα αθλητικά!

Έφη Καρκάνη
Account Director

Έργο μου είναι να εξασφαλίζω την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών σε ένα μεγάλο εύρος B2B πελατολογίου υψηλού προφίλ, τόσο σε τοπική όσο και διεθνή βάση, για αθλητικές διοργανώσεις, θεατρικές παραγωγές και κάθε είδους διοργάνωση. Υποστηρίζω ως Box Office Manager τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και την είσοδό μου στο χώρο του Ticketing, έκανα το 2007 ως επόπτρια των εκδοτηρίων της Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε. Μέσω της θέσης αυτής, μου δίνεται η ευκαιρία να συμμετέχω ενεργά σε συνεργασία με τους διοργανωτές, σε εκδηλώσεις που ψυχαγωγούν το κοινό. Απολαμβάνω να παρακολουθώ εξίσου συναυλίες, εκδηλώσεις αλλά και αθλητικές διοργανώσεις μαζί με φίλους.

Στράτος Κεραμιδάς
Engineering Director

Ως μηχανικός υπολογιστών έχω 13 χρόνια εμπειρία, σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών όπως: η ανάλυση εικόνας, τα ασφαλιστικά συστήματα και τα συστήματα εισιτηρίων. Στο Ticketing έχω ασχοληθεί με μια ποικιλία έργων και συστημάτων, τόσο σε αθλητικές διοργανώσεις, όσο και σε συναυλίες και πολιτιστικά κέντρα. Το 2016 έγινα μέλος της Ticketmaster και από τότε είχα την ευκαιρία εμπλακώ σε αρκετά απαιτητικά projects τόσο σε Ελλάδα όσο και σε εξωτερικό. Στον ελεύθερο χρόνο μου αρέσει ο κινηματογράφος, τα ταξίδια και το τένις.

Τριαντάφυλλος Γαβρίλας
Engineering Director

Είμαι ενθουσιώδης με την τεχνολογία με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας σε μεγάλης κλίμακας απαιτητικά έργα. Ο ρόλος μου είναι να επιβλέπω την ομάδα μηχανικών λογισμικού στην ανάπτυξη, έκδοση και συντήρηση εφαρμογών λογισμικού και υποδομής cloud ανάλογα με τις ανάγκες. Καθιέρωση διαδικασιών που παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες λογισμικού υψηλής ποιότητας. Δημιουργία λειτουργικών στρατηγικών και ορισμό στόχων για την ομάδα λογισμικού. Διαχείριση των προϋπολογισμών, των διαδικασιών και υποστήριξη της λειτουργικής υποδομής.

Μαριάννα Φιλιπποπούλου
Financial Controller

Η Μαριάννα έχει πολυετή εμπειρία στα οικονομικά, έγινε μέλος της ομάδας της Ticketmaster Hellas το 2017.

Πραγματικά Διεθνής αλλά με τοπική παρουσία

Η Ticketmaster Hellas είναι μέλος της Ticketmaster International, του ομίλου με παρουσία σε 20 διαφορετικές χώρες, οι οποίες εξυπηρετούν πάνω από 230 εκατομμύρια πελάτες ετησίως. Καθημερινά 1 εκατομμύριο ανθρώπων χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης του ομίλου ή εξυπηρετούνται από τα 4,000 και πλέον καταστήματα λιανικής με τα οποία συνεργάζεται. Τα 400+ άτομα, το προσωπικό μας της εξυπηρέτησης πελατών, σε πάνω από 12 τηλεφωνικά κέντρα έχουν ήδη εξυπηρετήσει 1,6 εκατομμύρια ανθρώπων φέτος.

Η Ticketmaster είναι μία Live Nation Entertainment, Inc. εταιρεία.

Σχετικά με τη Live Nation

Η Live Nation Entertainment (NYSE-LYV) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία live ψυχαγωγίας στον κόσμο, αποτελούμενη από πέντε επιχειρήσεις: διοργάνωση συναυλιών και διαχείριση εγκαταστάσεων, χορηγίες, λύσεις σε συστήματα έκδοσης εισιτηρίων, ηλεκτρονικό εμπόριο και εκπροσώπηση καλλιτεχνών. Η Live Nation επιδιώκει να καινοτομήσει και να βελτιώσει την εμπειρία ζωντανής ψυχαγωγίας καλλιτεχνών και κοινού - πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση.

Το 2009, η Live Nation πώλησε 140 εκατομμύρια εισιτήρια, διοργάνωσε 21.000 συναυλίες, συνεργάστηκε με 850 χορηγούς και κατά μέσο όρο 25 εκατομμύρια μοναδικούς μηνιαίους χρήστες των ιστοσελίδων της. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το livenation.com/investors.

Θέλετε να συνεργαστείτε μαζί μας; Μπείτε εδώ: Careers page